הדברה בקריות

הדברה בקריות – שירותי הדברה ירוקה בקריות

הדברה בקריות, מכירים את המושג? הדברה בקריות זה מושג שכל מי שגר באזור הקריות חייב להכיר ואפילו מקרוב. מי שגר באזור הקריות, באזור עם לחות גבוהה ותנאי אקלים של חוף ים חייב לבצע הדברה בקריות בביתו לפחות פעם בשנה אם לא יותר.

הדברה זה תחום שלא כולנו מכירים ויש המון שאלות שונות ומשונות שלא העזתם לשאול, במאמר זה ננסה לענות על מקבץ בסיסי של שאלות בנושא הדברה בקריות ומקווים שתפיקו מכך תועלת.

יש לכם שאלה? אנחנו כאן! קבלו הצעה מהירה

    הדברה בקריות

    הדברה בקריות – כל השאלות והתשובות לפניכם

    מי מבצע? איך? מתי? כמה עולה? – הדברות בקריות חשוב מאוד לבצע על ידי מדביר מקצועי עם המלצות שנותן אחריות של שנה לפחות על האפקטיביות של ההדברה. כמו כן, חשוב לברר שיש לו אישור ממשרד הבריאות ומהמשרד לאיכות הסביבה על כך שהחומרי ההדברה בהם הוא משתמש לא גורמים נזק לאדם ולא לסביבה.

    האם ההדברה היא אוניברסאלית או מותאמת לכל חרק באשר הוא?
    כל חרק מקבל את הטיפול לו הוא זקוק, את סוג הרעל הפוגע בו. לא דומה הדברה של תיקנים להדברה של דבורים ולא דומה הדברה של עכברים להדברה של חתולים. מדביר מנוסה ידריך אתכם בדיוק בסוג ההדברה המתאים לכם ולסוג החרקים שמתגוררים בביתכם.

    האם צריך לעזוב את הבית בשעת ההדברה?

    בעבר, היה צריך לעזוב את הבית למספר ימים לאחר ביצוע ההדברה וכמובן שגם בשעת ההדברה. כיום ישנם שיטות שונות ומגוונות ובניהם שיטת ההדברה הירוקה אשר מאפשרות ביצעו ההדברה גם כאשר הדיירים בבית.

    איך מומלץ להכין את הבית להדברה?
    כאשר בא מדביר לבצע אצלכם בבית פעולת הדברות בקריות מומלץ לגלגל שטיחים, להוריד וילונות (כדי שריח חומרי ההדברה לא ידבק בוילונות) ולהרים רהיטים מהרצפה, כגון כסאות, שפרפרים ושידות קטנות שניתן להניח אחת על גבי השנייה על מנת לעזור למדביר להדביר כמה שיותר שטח רצפה פנוי.

    מה קורה עם בעלי החיים בעת ההדברה?
    אם יש לכם בבית חיית מחמד: חתול, כלב ועוד מומלץ להוציא אותם מהבית בשעת ההדברה ולאחר ההדברה לשטוף היטב את הרצפה לפני שחיית המחמד חוזרת למקומה על מנת שהיא לא תלקק את חומרי ההדברה הרעילים מהרצפה ותפגע.