הדברה במרכז

הדברה במרכז – שירותי הדברות ירוקה וחדשנית

הדברה במרכז היא ההדברה המוזמנת ביותר במדינה. בעוד שתושבי הצפון והדרום אינם מגלים בהלה יוצאת דופן כאשר מדובר בחרקים שפולשים אליהם הביתה, תושבי המרכז מהווים ההיפך הגמור.

הפחד מהחרקים אמנם אינו מוגבל לאזור המרכז, אך שם הוא מרוגש ביתר שאת מאחר וכמעט כולם מצבעים הדברה ירוקה במרכז. מהו ההבדל המשמעותי כל כך בין אזורי הארץ? השוני נעוץ בתנאי האקלים השונים. בעוד שהלחות באזורי הצפון והדרום אינה קיצונית, באזור המרכז אי אפשר לצאת מהבית ולהישאר יבש בזמן הקיץ.

הלחות הקשה המגיעה מהים גורמת לבני האדם להזיע, ולחרקים לחגוג באותו זמן. תנאי האקלים מקלים על התפתחותם והופכים אותם לנועזים ורבים יותר. כדי לסיים את החגיגות האלו, הדברות במרכז היא התשובה לבעיה המטרידה.

הדברה במרכז – כל סוגי ההדברות שכדאי לדעת ולבצע בבית

הדברת מעופפים
הדברה במרכז יכולה להיות כל סוג הדברה שתבחרו, אך אין ספק שכדאי לכם לבחור ולעשות הדברת מעופפים. בסוג הדברה זה מחכים לנחיל המעופף שיגיע לסיבוב פלישה נוסף אליכם הביתה. לרוב יהיה מדובר על צרעות, דבורים או תיקנים אשר יכנסו אליכם בטיסה הביתה ועלולים אף לתקוף אתכם ואת בני ביתכם. ההדברה מתבצעת על ידי ריסוס ישיר על המעופפים ובכך מסיימת את גיחות הפלישה אותן הם מבצעים אליכם לסלון.

הדברת מכרסמים
מכרסמים הפכו להיות בעיה כלל ארצית, ועל כן לא רק הדברה במרכז אמורה לכלול בתוכה טיפול בהם. המכרסמים נמצאים כיום כמעט בכל פינת רחוב וליד פחי האשפה. הם מפיצים מחלות, פוגעים בהיגיינה הסביבתית ואף יכולים להיות תוקפניים כלפי בני אדם. הדברת מכרסמים ניתן לבצע במספר שיטות כאש המבוקשת ביותר היא הדברה אלקטרונית שמבריחה אותם מהאזור ולא מותירה שיירים לטפל בהם.

הדברת חרקים
זוהי ההדברה הבסיסית ביותר. הדברה במרכז לרוב תהיה הדברה כזו מאחר ובעיית החרקים באזור היא משמעותית וקשה במיוחד. בחרקים ניתן לטפל במספר דרכים, כאשר הנפוצה והנרכשת ביותר היא הדברה באמצעות ריסוס. המדביר מרסס את הבית בחומרי הדברה רעילים וכך מסיים את דרכם ש החרקים הזוחלים אצלכם מתחת לרהיטים לתקופה ארוכה.