הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב – הצעד החשוב שיעניק לכם שקט נפשי

הדברה בתל אביב נועדה לעזור לתושבים לעבור את השנה בלי להיפגש פנים אל פנים עם יצור ארוך רגליים ומחושים. הפגישות הללו קורות בדרך כלל בשעת לילה מאוחרת, אחרי שחזרתם ממשמרת ארוכה בעבודה ואתם בסך הכול רוצים להתקלח ולישון.

אתם מדליקים את האור והמנורה מתנדנדת קצת ברחבי החדר. אולי בגלל זה אתם לא שמים לב לתנועה הלה שיש ליד הפקק של האמבטיה. אתם נכנסים למים החמימים עם הקצף כשלפתע אתם מגלים לידכם תיקן צף לו בהנאה על פני הבועות. למי מכם שמדובר בחלום בלהות, הדברה בתל אביב היא הפתרון הנכון.

מאחר ורובנו לא באמת יודעים היכן צריך לרסס ומדוע, הכנו עבורכם מדריך במיוחד לאלו מכם שצריכים הדברה בתל אביב כמה שיותר מהר.

הדברה בתל אביב – המקומות המומלצים לריסוס

חצר
אמנם ברוב הבתים בעיר אין חצר, אבל כשמדובר על הדברה בתל אביב אף פעם אי אפשר לדעת. העיר משופעת בשכונות יוקרה עם חצרות וגינות נרחבות ולכן חשוב להזכיר כי מקומות אלו שורצים חרקים וזוחלים מסוגים שונים.

הטבע הוא מקום המחיה שלהם בדרך כלל, ואם יש לכם פינה קטנה של ירוק ליד הבית כדאי לרסס אותה לפני שיצאו ממנה חרקים שונים ויתחילו לחשוב שהמיטה או האמבטיה שלכם הן מקומם הטבעי.

מאחורי רהיטים
לא רק כשמזמינים הדברה בתל אביב, אלא בכל הדברה אותה תעשו חשוב מאוד להקפיד ולרסס מאחורי הרהיטים ומתחת להם. רוב החרקים מעדיפים מקומות חשוכים וקרירים.

אז אמנם מתחת לארון לא קריר במיוחד, אך בסביבה של המקרר דווקא כן. מסיבה זו רצוי לרסס באזורים אלו וכך למנוע מהחרקים להיכנס לשם בכל פעם בה הם מגיעים לביקור.

ליד פתחים
במיוחד כאשר מזמינים הדברה בתל אביב צריך להדגיש למדביר שירסס ליד פתחי הביוב הקרובים אליכם הביתה. באזורים עירוניים מקום מפלטם של חרקים רבים הוא מערכת הביוב. מתחת לאדמה יש את התנאים הדרושים לקיומם כמו מזון, לכלוך וחופש פעולה מוחלט.

אם תרצו להיפטר מהחרקים באופן סופי, הקפידו שהמדביר ירסס גם את הביוב הקשור אליכם לבניין ולמערכת האמבטיה והשירותים.