דוקרנים נגד יונים

דוקרנים נגד יונים בצפון – השיטות הטובות ביותר להרחקת יונים בצפון

דוקרנים נגד יונים הם אמצעי עדין ביותר להרחקת יונים. אף ששמם מרמז על אפשרות מיליטנטית יותר, בעצם מדובר על אמצעי עדין שאינו פוגע ביונים ואינו מוריד נוצה אחת מנוצות ראשם. העיקרון עליו עובדים דוקרנים נגד יונים הוא די פושט ובסך הכול הגיוני מאוד.

מקום שעליו היונים לא יכולות לנחות בוודאות לא יהיה מקום הקינון שלהם. זה בדיוק המצב אותו מייצרים דוקרנים נגד יונים בשטח. הדוקרנים מוצבים בכל מקום ומונעים מהיונים גישה לאותם אזורים כך שהן אינן יכולות לקנן בהם. הכול טוב ויפה אך כאן מדובר על השלב הסופי, אך מה קורה באמצע חשוב לא פחות.

דוקרנים נגד יונים – האם זה הפתרון המושלם להרחקת יונים?

הזמנת מרחיק יונים מקצועי בצפון
מרחיקי יונים קיימים בשוק בשפע. חלקם מקצועיים יותר וחלקם פחות, אך המשותף לכולם הוא הרצון שלהם לעזור לכם בהרחקת יונים. כפי שלא הייתם נותנים לבנאי חובב לבנות עבורכם את בית החלומות, כך אין סיבה לתת למרחיק יונים חובבן לבצע את העבודה. כדאי למצוא מרחיק יונים מקצוען שיודע את העבודה. חושב אף יותר למצוא מרחיק שמומחה בהתקנת דוקרנים נגד יונים, מאחר ודוקרנים שאינם מותקנים היטב עלולים להתגלות כלא יעילים.

תהליך התקנת דוקרנים להרחקת יונים בצפון

התקנת דוקרנים נגד יונים חייבת להיעשות בשעות היום כדי למנוע תקלות ונפילות שאינן מועילות לאף אחד מהצדדים. לאחר הטיפוס למקומות הרלוונטיים יתקין המרחיק את הדוקרנים בשיטה הנראית לו יעילה למצב הקיים. אם מדובר בקידוח, בהדבקה או בהברגה זה לא משנה, העיקר שהדוקרנים יחזיקו מעמד לאורך זמן ולא יצריכו טיפול שוטף בהם.

דוקרנים נגד יונים בצפון

תכנון תוואי ותכנון התקנת הדוקרנים
דוקרנים נגד יונים אפשר להתקין כמעט על כל משטח, אך יש לתכנן את ההתקנה היטב כדי להפוך אותה ליעילה. בשלב זה אתם נדרשים לשבת עם המרחיק לשיחה רצינית ולהבהיר לו היכן נמצאים קני היונים אותם אתם מעוניינים להרחיק ככל האפשר. לאחר שהבהרתם מהם האזורים הבעייתיים מבחינתכם יסביר לכם המרחיק כיצד הוא מתכנן לבצע את ההתקנה, להיכן הוא צריך להגיע בטיפוס ומה העלות של כל הפרוייקט. לאחר סיכום הפרטים ייגש המרחיק למלאכה לשמה הוזמן.