הרחקת יונים אלקטרונית

הדברת יונים אלקטרונית – הדור הבא של הרחקת יונים

הדברת יונים או בשמה המוכר יותר “הרחקת יונים” היא פעולה בה דואגים לשמור את היונים הרחק מבתי התושבים והדיירים אשר אינם מעוניינים בקרבתם.

היונים אינן רואות את עצמן כאורחים בלתי קרואים, ומזמינות את עצמן לבתים בהם אנשים מבועתים רק מעצם המחשבה להיות קרובים ליונה שלא ברור מהיכן הגיעה. הבעיה הגדולה היא שיונים בוחרות מקום קינון קבוע, וכאשר הן מוצאות אתר שנראה להן נוח ומתאים הן מתבייתות עליו והופכות אותו לביתן הקבוע לשנים הקרובות.

כפי שיונה לא תחליף בן זוג לעולם היא תנסה לא להחליף את מקום הקינון אותו בחרה. התושבים ינסו לבצע הדברות יונים מכל סוג שהוא עד שיזמינו הרחקת יונים אלקטרונית ויתהו לעצמם למה הם חיכו כל כך הרבה זמן לפני שהזמינו אותה.

הרחקת יונים אלקטרונית – הכירו את השלבים צעד אחר צעד

הזמנת המדביר
לא כל מדביר יכול לעשות הרחקת יונים אלקטרונית ועל כן יש לחפש היטב לפני שמגיעים למדביר המתאים. מומלץ לשאול אותו על מקרים איתם התמודד בעבר והאם יש לו ניסיון בתחום כדי להימנע מעבודות חוזרות לאחר מכן.

איתור הקן
לפני שבכלל מתחילים להתקין הרחקת יונים אלקטרונית חשוב מאוד למצוא היכן החליטו היונים להתמקם. בין אם מדובר על אדן החלון או ליד הכביסה התלויה מחוץ לחלון, כדאי למצוא את המיקום המדויק וכך להפוך את ההרחקת יונים לאפקטיבית במיוחד.

התאמת האמצעים הקוליים
הרחקת יונים אלקטרונית ניתן לבצע בשני אופנים ועל ידי שני מכשירים העובדים על גלי קול שונים. כאשר מדובר על חדר יחסית קטן בגודלו מומלץ להשתמש במכשיר קולי סוני אשר משדר גלים חזקים אך לא יכול להתמודד עם חדרים וחללים גדולים. לעומת זאת, כאשר רוצים לבצע הרחקת יונים אלקטרונית לאולמות וחדרים רחבים מומלץ להשתמש במכשירים אולטרה סונים אשר מוציאים תדרים חזקים יותר ומגיעים למרחק גדול יותר מהמכשירים הרגילים.

שלב אחרון זהו שלב ההתקנה
השלב האחרון של הרחקת יונים אלקטרונית הוא ההתקנה. לאחר התיאומים, הבדיקות היכן הקן והתאמת סוג המכשיר המדביר יתקין את המכשירים ברחבי החלל בו אתם מעוניינים לבצע את ההדברה. לאחר ההתקנה ותחילת התפעול תזכו לשקט לו ייחלתם.