הרחקת יונים לצמיתות

הרחקת יונים לצמיתות – כי השקט שלכם חשוב לנו

הרחקת יונים לצמיתות תוכל להעניק לכם את השלווה שאתם מחפשים כבר תקופה. אחרי שמאסתם בחיים עירוניים רועשים ומלאי פיח, עברתם לבסוף אל בית בפאתי העיר שנותן לכם הרגשה של חיים כפריים אבל עדיין קרוב לעבודה ולמרכז.

אחרי שפרקתם הכול וחשבתם שהגעתם אל המנוחה ואל הנחלה התחלתם לשמוע את ציוץ הציפורים. בהתחלה הגרגורים קסמו לכם והרגשתם בטבע. אחרי שהגרגורים נמשכו גם בארבע לפנות בוקר רק רציתם לחזור אל העשן והפיח. במקום לחזור, למה שלא תזמינו הדברת יונים לצמיתות והבעיה תיפתר אחת ולתמיד?

הרחקת יונים לצמיתות – כל האפשרויות העומדות בפניכם

דוקרנים ליונים
אחד האמצעים המוצלחים ביותר לביצוע הרחקת יונים לצמיתות הם הדוקרנים הללו. את הדוקרנים יכול להתקין מדביר מומחה והם מתאימים לכל משטח אותו אתם חפצים להדביר. לא משנה אם מדובר באדן החלון, גג הבית או המרזב הדוקרנים יתאימו כמו כפפה ליד.

פעולת הדוקרנים מסבה ליונים אי נוחות בעת הניסיונות לנחיתה במשטח וכך בעצם לא מאפשרת להם לשהות באזור. כל עוד הדוקרנים ניצבים מורמים אתם יכולים להיות בטוחים שביצעתם הרחקת יונים לצמיתות וללא חשש.

רשתות יונים
את הרשתות ניתן למתוח על גבי בניינים רבי קומות, מעל למסתורי כביסה או אפילו על כל חלון בנפרד. הרשת לא מותירה ליונים אפשרות להיכנס וחוסמת לתנועת יונים את כל החלל מעליו היא תלויה. כל עוד הרשת מתוחה היטב אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שהצלחתם לבצע הדברת יונים לצמיתות. אם הרשת תיקרע תיאלצו להחליף אותה כדי שהגדרת ההדברה לצמיתות לא תיאלץ להשתנות בעקבות הנסיבות.

סלילים קפיציים
הרחקת יונים לצמיתות יכולה להיות מבוצעת גם על ידי סלילים קפיציים. את הסלילים ניתן להתקין בכל מקום המתאים לדוקרנים מאחר והם עובדים על אותו עיקרון פעולה. סלילים אלו לא נותנים ליונה אפשרות לנוח כלל.

כאשר היא נוחתת עליהם הם מעיפים אותה בחזרה לאוויר לפני שהיא מבינה מי גרם לה להיות בחזרה בשמיים. לאחר מספר לא מבוטל של ניסיונות היונים מתייאשות והולכות לחפש הן מקום קינון אחר.