מוצרים להרחקת יונים

מוצרים להרחקת יונים – החלום שלכם זה המציאות שלנו

מוצרים להרחקת יונים נועדו להגשים עבורכם את החלום הגדול ביותר שלכם – לילה שקט ללא גרגורים והמהומים. זוכרים את התקופה שהדבר היחיד שהעיר אתכם היה הבכי של התינוק או תכנית רועשת מדי בטלוויזיה? מאז שזוג יונים החליטו לבנות את הקן שלהם ממש מחוץ לחלון שלכם אתם כבר לא זוכרים מה זה שקט.

הרעשים הייחודיים שמשמיעות היונים יכולים להישמע חמודים בהתחלה, אבל כשמדובר על שלוש לפנות בוקר, אתם תיגשו טרוטי עיניים למחשב וכל מה שתחפשו יהיו מוצרים להרחקת יונים.

תחפשו באתרי הדברה, מרחיקי יונים ובטח תגיעו לכמה אתרים שקוראים לשלום עם היונים ועם העולם, אבל אל תתייאשו. הדרך היחידה שלכם לפתור את הבעיה היא מוצרים להרחקת יונים ויפה שעה אחת קודם.

הרחקת יונים – שלל האופציות שעומדות לרשותכם

רשתות יונים
תחת ההגדרה הרחבה של מוצרים מובילים להרחקת יונים ניתן למצוא במקום מכובד רשתות יונים. רשתות אלו עשויות מחומרים משתנים אשר משפיעים על חוזקן של הרשתות ועמידותן בפני פגעי הזמן. הרשת העמידה והמומלצת ביותר היא רשת יונים העשויה מחוטי ברזל.

רשת זו חזקה במיוחד ומסוגלת להתמודד עם נזקי הזמן ומזג האוויר. מסיבה זו היא נחשבת גם אחד המוצרים היקרים ביותר בקטגוריה של מוצרים להרחקת יונים.

דוקרנים ליונים
אי אפשר להזכיר מוצרים להרחקת יונים בלי להזכיר את הדוקרנים המפורסמים. דוקרנים אלו פותחו כדי למנוע מהיונים לנחות על משטחים, גגות, חלונות וכל מקום בו הם מותקנים. לדוקרנים יש יעילות מובטחת בהרחקת יונים ואם החלטתם להתקין אותם אצלכם בבית לא תצטערו לרגע.

סלילים קפיציים
סלילים אלו מותקנים בעיקר על גגות ואדני חלונות. מטרת הסלילים היא למנוע מהיונים לנחות על המשטח בו הם נמצאים והם עושים זאת היטב. כאשר היונה מנסה לתת מנוחה לכנפיה על אדן החלון היא מתיישבת על הסליל הקפיצי הסליל אינו נותן לה מנוחה ומקפיץ אותה בחזרה לאוויר עוד לפני שהיא מבינה מה קרה ומי נגד מי. לאחר מספר ניסיונות תבין היונה שאין לה אפשרות לנחות במקום זה והיא תעוף לחפש לעצמה מקום אחר.