קפיץ להרחקת יונים

קפיץ להרחקת יונים – הפתרון המושלם לבעיית היונים אצלכם

קפיץ להרחקת יונים נשמע קצת כמו משחק שנלקח מן ילדים. הרי מה יועיל קפיץ כדי להרחיק יונים? זה בדיוק כמו לזרוק עליהן אבנים או לקרוא כלפיהן קריאות מוזרות ולהפחיד אותן. מסתבר שבשוק הרחקת היונים חושבים אחרת, והפיתוח של קפיץ להרחקת יונים רק משתכלל עם הזמן שעובר.

הקפיץ החל את דרכו במחשבה על הרחקת יונים ומה עומד מאחוריה. איך אפשר לגרום ליונים להתרחק מהאזור ולא לגשת אליו יותר? בתחילה דובר על מריחת שמן מכונות על השטח ממנו רוצים להרחיק יונים.

השמן הריח נורא וגם גרם להתאכזרות כלפי היונים שרגליהן נתקלו בשמן והחליקו בכל מקום אליו הגיעו. השלב הבא היה הבנת העיקרון העומד מאחורי הרחקת יונים ורצון להשתמש בו בעזרת קפיץ להרחקת יונים. רוצים להבין את השלבים לפי הסדר?

קפיץ להרחקת יונים – מהתכנון ועד הביצוע

סיעור מוחות
לאחר שהרעיון של מריחת שמן מכונות נחל כישלון חרוץ החליטו מדבירים שונים לנסות ולהבין מה ירחיק את היונים ממבנים וממקומות בהם בני האדם לא חפצים בהם. הרעיונות החלו לזרום לאט, אך לפתע הם הבינו שאם היונים לא יוכלו לנחות על המשטח הם יסתלקו ממנו וילכו לחפש מקום אחר לקנן בו. בשלב זה כבר נזרק לאוויר הרעיון של קפיץ להרחקת יונים, אבל זה היה בין רעיונות נוספים ולא בלט מעליהם.

שלב ההוצאה לפועל
העלאת רעיונות זהו שלב נהדר והכול טוב ויפה, אך צריך גם להוציא לפועל את כל אותם רעיונות. בשלב זה רעיונות רבים החלו ליפול בזה אחר זה. דחלילים לא מועילים לאחר פעמיים שלוש מאחר והיונים מתרגלות אליהם.

הבאת עורבים לאזור אולי תפתור את בעיית היונים, אך תתחיל בעיה חדשה. הרעיון שהגיעו אליו לאחר ניסיונות רבים היה קפיץ להרחקת יונים. ניסו וניסו איך לייצר אותו נכון עד שעלו על הנוסחה המנצחת וייצרו קפיץ שעליו לא יכולות היונים לנחות בשום מצב ומזג אוויר.

שלב הביצוע ופתרון הבעיה
ההתקנה הראשונה של קפיץ להרחקת יונים בוצעה בהצלחה רבתי. אף יונה לא הצליחה לנחות עליו והאזור הומה היונים נותר נטוש לחלוטין. בשלב זה הבינו המדבירים שיש להם אוצר ביד והקפיץ נכנס לייצור המוני ולשוק הרחקת היונים עד עצם היום הזה.

קפיץ להרחקת יונים