הדברת פרעושים

הדברת פרעושים – החידה הגדולה

הדברת פרעושים תהיה הצעד אליו תגיעו לאחר התחבטויות ושאלות רבות לאורך הדרך. בשלב הראשון אתם עלולים להתחיל להתלבט האם יש לכם בעיה באזור הבית. משהו מרגיש חשוד, כאילו האוויר עצמו מצביע על כך שמתחוללת אצלכם בעיה בבית. ברגעים אלו אתם עדיין לא מצליחים לעלות על המתרחש ולא מודעים לחרקים הקטנים המסתובבים ממש מתחת לאפכם ועושים כרצונם בכל יצור שזז אצלכם. סביר להניח שתגיעו למסקנה כי אתם בבעיה רצינית רק לאחר תקופה ארוכה בהם יהיו סימנים רבים שהצביעו לאורך כל הדרך שאתם צריכים להזמין הדברת פרעושים, ויפה שעה אחת קודם. כדאי לראות את סימני הדרך ולהבין אותם, מאחר וכך תוכלו להימנע משקיעה בבעיה עצמה ותוכלו להיחלץ מהצרה במהירות.

הדברת פרעושים – תמרורי האזהרה שבדרך

גירודים

אם אתם מחזיקים בבית חיית מחמד מכל סוג ואתם רואים שהיא מתחילה להתגרד בקביעות, החשד אמור להתעורר אצלכם באופן מיידי. לעיתים קרובות תראו את הכלב שלכם מתגרד בעצלתיים באחר הצהריים חמים. גירוד כזה אינו מהווה בעיה, כל עוד הוא מביע התפנקות ותנועות עצלות. אם תראו את הכלב מתגרד בעוצמה ומנסה לנגוס בכאב בפרווה, סימן שבעיית הפרעושים הגיעה גם אליכם ויש לטפל בה בהקדם.

עקיצות

השלב הבא שאמור לעורר את חשדכם מתבטא כבר אצלכם ולא רק אצל בעלי החיים בסביבתכם. אם אתם קמים לאחר לילה ארוך של שינה עם עקיצות אדומות בחלקים שונים של הגוף, וודאו כי אין מדובר בעקיצות יתושים רגילות. אם אלו אכן עקיצות יתושים פשוט סגרו את החלון ודאגו לקוטל יתושים בחדר. אם העקיצות נראות מעט שונות, אדומות וכואבות מעט יותר, הפרעושים הפכו להיות חצופים יותר והחליטו לתקוף גם אתכם במהלך השינה.

פרעושים קופצים

השלב החמור ביותר הוא השלב בו אתם מבחינים במו עיניכם בפרעושים המקפצים לכם בתוך הבית. הפרעושים נחשבים לחרקים זעירים, אך חדי העיניים יוכלו להבחין בהם במהלך הקפיצות אותן הם מבצעים. אם הבעיה חריפה אצלכם תוכלו גם אתם להבחין בפרעושים מאחר ומדובר על כמויות גדולות במיוחד אשר ניתן לשים אליהן לב גם ללא חדות ראייה או אמצעים אחרים.