הרחקת יונים בנהריה

הרחקת יונים בנהריה – כל השיטות המתקדמות להרחקת יונים פעם אחת ולתמיד

הרחקת יונים בנהריה – יונים נמצאות בכל מקום בארץ, היכן שהן מרגישות בנוח הן נשארות ומחפשות להן מקום לבנות את הקן. הן יכולות להימצא באזורים עם הרבה סיכוי למזון, למשל ליד אשפה, מאפיות, מחסנים ומקומות בהם ימצאו מזון ומשטחי קינון חמימים ונוחים. כשהן מוצאות מקום כזה בקרבת מגורים או אפילו נצמדות למקום כלשהו בחלק החיצוני של הבית, הן מתחילות להוות בעיה. הרחקת יונים בנהריה היא דבר נפוץ וצריך לבדוק איך מרחיקים אותן מבלי לפגוע בהן.

המקומות בהם בדרך כלל היונים מקננות

היונים מחפשות משטח חלק, נעים ונוח, ואפילו חמים. את זאת הן מוצאות על מנוע המזגן שנמצא מחוץ לבית, במסתור הכביסה, על הגג, אפילו אם זה גג רעפים, הן מוצאות לעצמן את הפינה הנוחה. אם יש מחסן ליד הבית, גם שם אתם עלולים למצוא קן של יונים.

הרחקת יונים בנהריה

שיטות להרחקת יונים
היונים אינן חוששות, ולא מתייאשות מלבוא שוב ושוב למקומות שניסו להרחיק אותן בצורה לא מקצועית, או אם רק מנסים לסלק את הקן שהן בנו. יש צורך בהרבה יותר מזה, הן צריכות הרחקה בצורה כזאת שהמקום שבו בחרו לקנן, יהפוך להיות לא נוח בשבילן. באם אתם רוצים לנסות דרך פשוטה ועתיקה לפני שאתם מתכוונים להוציא כסף על הרחקת יונים, תוכלו להשתמש בדחליל, ממש כמו שפעם היו שמים בגינה.

היונה רואה את הדחליל והיא מתרחקת, מכיוון שהיא אוהבת לקנן בטריטוריה משלה. לרוב השיטה הזו לא מחזיקה מעמד לאורך זמן, מכיוון שהיונה מבינה לבסוף שהדחליל הוא עצם דומם ולא מפריע. בשלב כזה תצטרכו לעשות בירור על הרחקת יונים ולבדוק שיטות נוספות אך יעילות לצורך הרחקת יונים בנהריה.

השיטות המומלצות ביותר
ישנן שיטות שונות של הרחקת יונים בנהריה, כמו גם הרחקת יונים בצפון כמובן שלכל שיטה יש יתרונות ויש חסרונות, וכמובן עלויות שונות. יש את שיטת הדוקרנים, ישנן רשתות המרחיקות יונים, ישנו קפיץ אשר מסלק את היונים מכיוון שהוא קופץ בכל פעם שהיונה מתיישבת על המשטח, וישנם עוד סוגים. אנשי מקצוע המתמחים במקרים של הרחקת יונים יוכלו להמליץ לכם על השיטה הטובה ביותר עבורכם.