הרחקת יונים בסנפלינג

הרחקת יונים בסנפלינג – סולמות וחבלים

הרחקת יונים בסנפלינג  אולי נשמעת כמו משימה חדשה בתכנית “המרוץ למיליון”, אך בעצם זהו ענף לגיטימי ביותר בתום הרחקת היונים. במתחמים עירוניים רבים יונים מהוות מטרד לא קטן. הן מלכלכות, עושות רעשים, אוגרות לכלוך ומעבירות מחלות לכל מי שמתקרב אליהם. מסיבות אלו רובנו מעוניינים להרחיק יונים אלו מחיינו. אבל למרות הרצון הזה, אנחנו לא מכירים את המושג הרחקת יונים בסנפלינג. למה צריך חבלים כדי לגרש יונים מהאזור? ואיך כל זה מתקשר אלינו? כדי להבין מעט את התחום ולדעת לקראת מה אתם הולכים, אספנו עבורכם את מיטב המידע המעודכן לגבי הרחקת יונים בסנפלינג. הישענו אחורה, תלמדו ותדעו מה מצפה לכם במהלך ההרחקה.

הרחקת יונים בסנפלינג – לפי הסדר הנכון

שלב ראשון – הזמנת מרחיק

הרחקת יונים בסנפלינג מצריכה מיומנויות שאין לכל מדביר מצוי בשוק. מצד אחד, יש צורך להבין בהרחקת יונים באופן מקצועי ולהכיר את הבעיה מקרוב. מהצד השני, לא כל מרחיק יכול לעשות זאת. חובה שלמרחיק שמבצע את ההרחקה תהיה תעודה בעבודות גובה והיתר לעשות זאת. מדובר על סוג עבודה מסוכן במיוחד שבו כל טעות קטנה עלולה לעלות ביוקר. על כן יש לחפש מרחיק מקצוען בשני התחומים הללו.

שלב שני – בחירת סוג הרשת

לאחר שהמרחיק הגיע והגעתם להבנות על סגנון ההרחקה והתשלום, יש צורך לבחור את הרשת. בדרך כלל כשמבצעים הרחקת יונים בסנפלינג יש צורך ברשת שקופה שלא תכער את מראה הבניין כולו. הרי מדובר על בניינים גבוהים כך שיש צורך במראה אחיד, או ברשת שאינה נראית מרחוק. לרוב בבניינים אלו בוחרים ברשת מחומרים שקופים שעין לא מסוגלת לראות ממרחק.

שלב שלישי – תכנון מקצועי של המתיחה

הרחקת יונים בסנפלינג דורשת מתיחה מדויקת של הרשת על גבי הבניין. למרות שהדבר נשמע לא קשה במיוחד, הרי פשוט מהדקים בקצוות, מסתבר שיש צורך בעבודת נמלים ודיוק בסנטימטרים. כל פתיחה של הרשת מעבר לסנטימטר אחד או שניים תאפשר חדירה של היונים מבעד לרשת וכך כל ההרחקה ירדה לטמיון והפכה ללא יעילה כלל.