הרחקת יונים בעזרת דחלילים

הרחקת יונים בעזרת דחלילים – השיטה הטבעית

הרחקת יונים בעזרת דחלילים היא השיטה הוותיקה ביותר שקיימת בשוק. בימים עברו, כאשר הרעיונות להרחקת יונים באמצעים אלקטרוניים לא היו בנמצא, אנשים נאלצו לחפש פתרונות יצירתיים להרחקת היונים מהבתים והיבולים שלהם. חיפשו מהו הדבר שמרתיע את היונים יותר מכול וגילו שמדובר בבני האדם. מאחר ולא רצו להעמיד שומר לאורך כל שעות היממה בנו דמות אדם שתישאר בשדה לכל היום. כך התחילה הרחקת יונים בעזרת דחלילים וכך היא נמשכה לאורך מאות בשנים. עם הזמן התקדמה הטכנולוגיה ושיטות הרחקה נוספות הומצאו, אך הרחקת יונים בעזרת דחלילים עדיין תופסת מקום של כבוד בתחום הרחקת היונים. כדי לראות מה היתרונות של השיטה בעידן המודרני אספנו עבורכם את עיקרי המידע הרלוונטיים.

הרחקת יונים בעזרת דחלילים – כל היתרונות

אמצעי ביתי

רוב האמצעים בהם משתמשים להרחקת יונים הם מוצרים שאי אפשר להכין בבית ממוצע. הם דורשים חומרים כמו: מתכת, פלסטיק או אמצעים אלקטרוניים שרוב בני האדם לא מחזיקים בארונות או מתחת למיטה. הרחקת יונים בעזרת דחלילים לעומת זאת, אפשר להכין מכל דבר שנמצא בבית. בסך הכול צריך מקל של מטאטא, חולצה ומכנסיים ישנים וקצת סמרטוטים כדי לתת לדחליל נפח. התוצאה טובה בדיוק כמו דחליל קנוי ממפעל.

מחיר

הרחקת יונים בעזרת דחלילים עולה מחיר אפסי. לרוב אפשר להכין אותו בבית וגם אם קונים חומרי הגלם מהם הם מיוצרים נחשבים זולים בשוק. שאר מוצרי ההרחקה כגון דוקרנים, רשתות וסלילים קפיציים עולים מחומרי גלם יקרים יותר ועל כן מחירם גבוה בהרבה יחסית לדחליל הפשוט אותו ניתן להכין ממוצרים זולים ובמחירים נמוכים במיוחד.

בלאי

מבין כל האמצעים להרחקת יונים הבלאי של הדחלילים הוא הגבוה ביותר. למרות זאת בזאת טמון יתרונה הגדול ביותר של הרחקת יונים בעזרת דחלילים. אנשים רבים המתקינים אמצעים יקרים כגון דוקרנים נגד יונים, רשתות ואף סלילים קפיציים אינם רואים לאחר זמן את הבלאי הטבעי שנוצר בהם. התועלת העולה מהם עלולה להישחק אך קשה להחליף אותם עקב מחירם וחוסר תשומת לב מאחר והבלאי איטי. הבלאי המהיר של דחלילים מאפשר לשים לב לכך שצריך להחליפם וכך התועלת העולה מהם נשארת קבועה.