הרחקת יונים מבנינים רבי קומות

הרחקת יונים מבניינים רבי קומות – ההשקעה משתלמת

הרחקת יונים מבניינים רבי קומות נחשבת לעניין די מסובך אשר מצריך מומחיות רבה בנושא. דמיינו לעצמכם שיש צורך לבצע הרחקת יונים מבית פרטי. ניתן לבחור כל אמצעי הרחקה שיעלה על דעתכם, החל בדחלילים וכלה דוקרני יונים, פשוט מתקינים וההרחקה יוצאת לדרך. לעומת זאת, כאשר מדברים על הרחקת יונים מבניינים רבי קומות תגלו שמדובר בהחלטה לא פשוטה. אלו אמצעים להרחקה כדאי לתלות לאורך כל הבניין? האם כל הדיירים מסכימים? מה העלות הכספית לבניין גבוה כל כך? ושאלות נוספות שצצות אפילו במקרה הפשוט ביותר של הרחקת יונים מבניינים רבי קומות. כדי להכיר את האמצעים העומדים לרשותכם בהרחקה זו אספנו מידע חשוב והתוצאות לפניכם.

הרחקת יונים מבניינים רבי קומות – מגוון האפשרויות

רשת יונים

רשת יונים היא האמצעי הקלאסי ביותר להרחקת יונים. כל שעליכם לעשות הוא למתוח אותה לאורך המבנה או השטח ממנו תרצו להרחיק יונים וסיימתם את המלאכה. כאשר מדובר על רשת שתהיה אמצעי עיקרי לביצוע הרחקת יונים מבניינים רבי קומות צריך לשים לב לפרטים. זו תצטרך להיות רשת ענקית וכבדה במיוחד, אשר תוזמן במיוחד על פי מידות הלקוח והבניין אותו הוא מעוניין לאבטח. יתרון גדול של הרשת הוא בכך שכל דיירי הבניין נהנים ממנה ועל כן העלות מתחלקת בין כולם, כך שאף אחד לא צריך לשלם לבדו סכומי עתק.

סלילים קפיציים

הרחקת יונים באמצעות סלילים קפיציים עובדת על עיקרון פשוט האומר שאם היונה לא יכולה לנחות במקום מסוים, היא פשוט תעוף ממנו ולא תחזור. כאשר יונים מנסות לנחות על הסלילים הן נתקלות בקפיץ שמעיף אותן חזרה לאוויר ולאחר מספר ניסיונות הן מתייאשות ועפות. הרחקת יונים מבניינים רבי קומות יכולה להתבצע בעזרת סלילים אך זו לא השיטה המומלצת עקב הצורך לעבור ולהתקין בכל חלון בנפרד את הסלילים הקטנים.

דוקרני יונים

הדוקרנים עובדים על אותו עיקרון של הסלילים הקפיציים בכך שהם לא מאפשרים ליוני לנחות על פני השטח בו הם נמצאים. הרחקת יונים מבניינים רבי קומות שתתבצע באמצעות דוקרנים תהיה קשה מעט, עקב הצורך להתקין כל אחד מהם בנפרד. היתרון הגדול הוא שהדוקרנים נחשבים אסתטיים במיוחד ולפעמים אף משדרגים את מראה הבניין כולו.