הרחקת יונים מגגות רעפים

הרחקת יונים מגגות רעפים – לשינה שקטה יותר

הרחקת יונים מגגות רעפים היא תחום קטן בשוק הרחקות היונים הכללית. למרות שרוב ההרחקות אינן כאלה, לאלו מאיתנו החיים תחת רעפים יונים עלולות להיות סיוט וצרה צרורה. בעוד שדיירים במבני בטון ללא רעפים אשר עליהן חיות יונים יכול להסתדר עם המצב ולחיות איתו תקופה ארוכה, בתים בהם יש רעפים המצב הופך להיות בלתי נסבל תוך כמה ימים מעטים. הרעפים אינם מבודדים בצורה מספקת מפני הרעש אותו מקימות היונים כך שהדיירים נאלצים לחיות כל היום תחת משק כנפיים והמהומים. הסבל הזה מסביר למה הרחקת יונים מגגות רעפים כל כך מבוקשת למרות המספר הקטן של הבתים עלי גגות כאלו.

הרחקת יונים מגגות רעפים – כל השלבים

איתור הקן

הרחקת יונים מגגות רעפים נפתחת כמו כל הרחקת יונים רגילה. המרחיק יגיע הביתה וינסה לאתר היכן נמצא הקן והיכן צריך להתמקד בביצוע ההרחקה. למרות הדמיון לשלל סוגי ההרחקות השונים, כאשר מבצעים הרחקת יונים מגגות רעפים ישנו הבדל קטן בשלב הראשון. בעוד שגגות בטון הם לרוב שטוחים ועל כן ניתן לעלות עליהם בקלות ולאבחן את הבעיה, גגות רעפים לרוב משופעים ומקשים את הטיפוס עליהם. קושי זה בא לידי ביטוי בצורך לנקוט באמצעי בטיחות נוספים ולהיזהר לאורך כל התהליך זהירות מרבית.

החלטה על סוג ההרחקה

לפני שמתחילים בהרחקה עצמה יש להחליט באלו אמצעים מעוניינים לנקוט. רוב המזמינים של הרחקת יונים מגגות רעפים מחליטים על התקנת סלילים קפיציים על הגג. את הסלילים קשה יותר לראות על הגג ולכן רוב הלקוחות מעדיפים אותם. כמובן שניתן להתקין בסוג הרחקה זה גם סלילים קפיציים ורשתות יונים, אך אלו פוגעים יחסית במראה הכללי של גגות הרעפים.

התקנה

לאחר סילוק היונים באופן זמני, ניתן לגשת להרחקה עצמה. הרחקת יונים מגגות רעפים חייבת להיות במהלך היום מאחר והיא נחשבת למסוכנת יותר מהרחקות רגילות ומצריכה תנאים אופטימאליים לביצועה. לאחר התקנת האמצעים על הגג עצמו ירד המרחיק וההרחקה תסתיים באופן רשמי. מאותו רגע ואילך צרות הרעש והלכלוך יהיו נחלת העבר ותוכלו לחזור וליהנות מהגג השקט שלכם.