מהי הדברה ירוקה

הדברה ירוקה – מנקים את הגוף והבית

הדברה ירוקה תוכל להשתלב היטב עם ניקיון הגוף והנפש אשר התחילו להוות נפוצים בארץ. כיום אתם יכולים למצוא כמעט בכל יישוב ומקום סדנאות שתיקה, מדיטציה או אפילו שיעורי יוגה קבועים. בנוסף לכל אלו, ישנן סדנאות לניקוי הגוף, שתיית מיצים טבעיים בלבד וחיפוש אחר תה צמחים טוב ביותר. הרעיון שעומד מאחורי דברים אלו הוא הרצון לנקות את הגוף מהלכלוך שדבק בה, ותוך כדי לטהר גם את הגוף על ידי מניעת רעלים והפסקת האכילה של מזון מהיר ומסוכן. לאחר שתסיימו תהליך של ניקוי הגוף, כנראה שלא תרצו להחליט מבחירה להכניס אליו רעלים נוספים על אלו שהוצאתם. מסיבה זו מומלץ לבחור ולהזמין הדברה ירוקה, וכך ליהנות מכל היתרונות שיש להדברה זו להציע.

הדברה ירוקה – כל היתרונות

רעלים מופחתים

אף אחד מאיתנו לא רוצה לוותר על הדברת הבית. עם גוף נקי או עמוס שומנים ורעלים, כולנו נרתעים מהחרקים באותה מידה. חוסר הרצון לחיות תחת אותה קורת גג עם משפחות תיקנים ועכברים מביאה את כולנו להזמין הדברה מיד כשהקיץ מתקרב. אם אינכם רוצים להיחשף או לחשוף את משפחתכם לרעלים כימיים אשר מהם מורכב הריסוס, הזמינו הדברה ירוקה שתוכל להציע לכם את החלופה ההגיונית. בהדברה זו חומרי ההדברה פחות מרוכזים,ועל כן פחות רעילים לסביבה או לאדם עצמו. כך תוכלו להדביר את החרקים בלי להיחשף לכימיקלים מיותרים.

חזרה לשגרה

אם הזמנתם הדברה כימית בזמן האחרון כנראה שזכיתם לקבל סדרת הוראות מהמדביר. לרוב יהיה מדובר על איסור שטיפת הבית למשך שלושה ימים, הצורך לצאת מהדירה עד שעתיים לאחר ביצוע ההדברה ולאחר מכן לדאוג לאוורור רב ככל האפשר. אם החלטתם על הדברה ירוקה אתם תתפלאו לגלות כי כל ההוראות הללו נעלמות כלא היו. על אף שמדובר על חומרים פחות רעילים, יעילותם אינה נפגמת כלל. בנוסף לחוזק ההדברה אין כל צורך לצאת מהבית בזמן ביצועה, וניתן להיכנס מיד לאחר שהמדביר מסיים את הריסוס. בנוסף אין צורך לאוורר מאחר ולשיטת הדברה זו אין ריח, מה שמוכיח כי החומרים בה נוחים יותר לסביבה.