מרחיק יונים מקצועי בצפון

מרחיק יונים מקצועי בצפון זה רק אבי המדביר – הניסיון מדבר

אז מה האפשרויות שלנו להרחקת יונים מקצועית?

דוקרנים להרחקת יונים –
האפשרות הנפוצה ביותר שאנו יכולים לראות כמעט בכל בית פרטי בישראל הנה גדר דוקרנים. גדר זו אינה מזיקה ליונה אלא יוצרת מסביב לבית גדר הפרדה המגנה על הבית מפני היונים. ליונה לא נוח לשבת על הדוקרנים כיוון שהם דוקרים אותה, ולכן היא תעוף מביתכם ותחפש לה גדר אחרת נוחה יותר ומתאימה יותר.

דוקרני יונים בצפון

דוקרנים אלו מותקנים על המשטח ממנו תהיו מעוניינים להרחיק יונים. לאחר ההתקנה ינסו היונים לנחות על המשטח כפי שעשו עד עכשיו באופן קבוע. הדוקרנים לא יפגעו ביונים כלל, אך מהצד השני גם לא יאפשרו להם לנחות היכן שירצו. כך יוצא שהיונים עושות כמה ניסיונות לנחיתה ובסופו של דבר מתייאשות ומחפשות מקום קינון חדש. כך יוצא שהיונים הורחקו ואף אחד לא נפגע באזור, מה שעונה על הדרישות של הרחקת יונים ירוקה.

איך בוחרים מרחיק יונים מקצועי?
מרחיק יונים הוא לרוב לא מקצוע אותו תבחר אימא טרייה עבור הילד שלה. סביר להניח שהיא תתלבט בין רופא לעורך דין ואלי אפילו רואה חשבון, אבל מרחיק יונים בהחלט לא מגיע לעשירייה הפותחת. למרות שהמקצוע נשמע מעט מוזר, מדובר על מקצוע מכובד אשר דואג לרווחתם של בני האדם ומעניק להם עזרה במקרה בו זקוקים לה.

יונים רבות אינן מעוניינות להסתלק ממקום קינונן ללא מאבק, והזמנה פשוטה של מרחיק יונים חוסכת כאבי ראש וטרחה מיותרת שרובנו איננו זקוקים לה כלל. עם כל הכבוד לעורכי הדין ושאר המקצועות ברשימת האימהות, מרחיק יונים בהחלט יכול להפוך לאחד המקצועות המבוקשים, אם רק תכירו אותו טוב יותר.