כיני יונים

כיני יונים – זהירות, סכנה לפניך

כיני יונים הן דבר קטנטן, נקודה שאי אפשר לראות בלא זכוכית מגדלת או משקפת קטנה. מדובר בנקודות כל כך זעירות שאפילו לא תדעו שהן שם לפני שיהיה מאוחר מדי. כיני יונים הן אחת הצרות הגדולות יותר אותן מביאות איתן היונים בעת שהן בונות קן ליד החלון שלכם. במקרה ובו אתם אכן מוצאים קן בקרבת הבית, יש להיכנס לכוננות ספיגה, להסתכל בשבע עיניים לכל כיוון ולהזמין הרחקת יונים במהירות האפשרית. אם כיני יונים יגיעו אליכם, אתם כבר תדעו. רוצים לדעת איך לזהות אותן? המשיכו ותדעו מול מי אתם נלחמים.

כיני יונים – היכרות מוקדמת

תופעות לוואי

כיני יונים גורמות לתופעות לוואי קשות במקרה והן עוקצות בני אדם. העקיצה של הכינים משחררת מהן ריר אשר נכנס לבני האדם מתחת לעור. ריר זה גורם לפריחה, אדמומית ויש כאלו שאפילו יגלו שהם אלרגיים אליהן בצורה קשה במיוחד. מקרים נדירים יותר אך אפשריים בהחלט יהיו מחלות עיניים כתוצאה ממגע עם כיני יונים. אם תתחילו להרגיש גירודים בכל הגוף, אודם מקומי וסימני אלרגיה דעו שהותקפתם ואתם זקוקים לטיפול.

מקומות קינון

כיני יונים אוהבות במיוחד למצוץ את דמן של היונים מהן הן מגיעות. בתחילה הן דוגרות על זוג ההורים, אך לאחר הטלת הביצים ובקיעתן הן עוברות לגוזלים הרכים ודואגות למצוץ מהם את הדם. הבעיה שלהן מתחילה בכך שבשלב כלשהו עונת הקינון נגמרת וכל המשפחה עוזבת את הקן. הכינים שנותרות בודדות ללא מקור מחיה נכנסות לבית הקרוב ביותר ומחפשות מקור דם זמין ומי יותר זמין מדיירי הבית? לכן, כל פעם שתראו קן יונים קרוב אליכם, הזמינו הרחקת יונים בהקדם האפשרי  הדברת כיני יונים תמנע עקיצות וגירודים לכם ולילדכם.

הדברה

אם במקרה נתקלתם בכיני יונים על פי הסימנים המקדימים אל תשברו את הכלים. לפני שאתם מתחילים להתעצבן ולקלל את מר גורלכם חייגו למדביר המתמחה בכיני יונים והזמינו את שירותיו הדחופים. הדברת כיני יונים נותנת תוצאות מיידיות ותעלה את רמת החיים שלכם בחזרה למקום ממנו נפלה. עם זאת כדאי להיזהר ולהזמין מדביר המומחה לנושא מאחר וזוהי הדברה שנחשבת למעט מורכבת יותר מהדברות אחרות.