סוגי רשתות ליונים

סוגי רשתות ליונים – הרחקת יונים באמצעות רשתות

רשתות ליונים הן אמצעי מומלץ ביותר לביצוע הרחקת יונים. כאשר תגיעו לשלב בו תישברו מכך שיונים יושבות לכם מחוץ לחלון, מעל לכביסה ועל הגג סביר להניח שתזמינו הרחקת יונים מקצועית. לאחר שתגיעו למסקנה זו תתחילו לבצע סקר שוק, איזו הרחקה כדאי לבצע, אצל מי כמה ולמה.

כדי לחסוך לכם את הטרחה והריצה הגענו עבורכם למסקנה שהאמצעי הטוב ביותר עבורכם הוא רשתות ליונים. לאחר שאתם יוצאים מנקודת פתיחה זו הכול כבר יותר קל. רק צריך לברר אצל מי עושים זאת ואיך עושים את זה הכי טוב שיש. חשוב להכיר את כל הסוגים של רשתות ליונים כדי להבין בדיוק מה אתם מזמינים.

רשתות ליונים – מה האפשרויות העומדות בפנינו?

חוטי דיג
רשתות ליונים שעשויות מחוטי דיג נחשבות לנדירות וכמעט ולא נמכרות בשוק זה. הסיבה לכך אינה חיובית. רשתות אלו נחשבות ללא עמידות ונקרעות בקלות מכל דבר שמגיע אליהן. לעיתים חוטים אלו מתבלים בעצמם ואף אינם זקוקים לעזרה חיצונית כדי להיקרע. אם תרצו להזמין רשת יונים מקצועית סביר להניח שלא תלכו על רשת זו.

סוגי רשתות ליונים

חבלים
חבל הוא אחד מחומרי הגלם איתם הכי נוח לעבוד בטוויית רשת. החומר גמיש, העובי נקבע לפי מה שהלקוח מחליט והוא נולד להיקשר בחבלים אחרים. היתרונות הגדולים של רשתות ליונים שעשויות מחבל מתבטאות ביכולת של הלקוח לקבוע במדויק את גודל הרשת ואת גודל החורים המצויים בה. החיסרון הגדול של רשת מסוג זה הוא העמידות שלה. רשתות ליונים שעשויות מחבלים נחשבות לפחות עמידות ופגיעות יותר לנזקי השמש והזמן.

חוטי ברזל
רשתות ליונים העשויות מחוטי ברזל נחשבות ליקרות ביותר בעולם הרחקת היונים. רשתות אלו ניתנות לשינוי מבחינת גודל החורים ומתיחות הרשת, אך זהו לא יתרונן הגדול ביותר. יתרון זה נעוץ בעובדה שרשת זו חסינה כמעט לכל פגמי הזמן. השמש, הרוח והגשם לא מזיקים לה כלל והיא נותרת כחדשה גם לאחר תקופות ארוכות בהן היא מתוחה מחוץ לבית. החיסרון העיקרי של רשת זו הוא המחיר היקר אשר נדרש מהלקוח.