גירוש יונים

גירוש יונים ואתם בטוחים

גירוש יונים לא נשמע כמו פעולה קשה במיוחד. הרי כל אחד מאיתנו עושה זאת בכל יום. כל מה שצריך לעשות הוא לנופף חזק בידיים, להשמיע קולות מפחידים והנה היונים מתעופפות להן. אך מה עושים במקרה ואתם זקוקים לבצע גירוש יונים אמיתי? מצב זה קורה במידה וזוג יונים החליטו להפוך את המרפסת שלכם לקן האוהבים שלהם. בכל יום תמצאו זרד חדש, חוט נחושת דק או ניירות קטנים לרפד בהם את הבית החדש שבו בחרו היונים. מאחר ולא חתמתם על הסכם שותפות ואתם לא מקבלים מהן שכר דירה, אתם לא מוצאים בהם שום תועלת ומעוניינים להיפטר מהם בהקדם האפשרי. לכן סביר שתזמינו גירוש יונים מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה.

גירוש יונים – כל השלבים בדרך להחלטה

מציאת הקן

אתם חוזרים לכם יום אחד מהעבודה ומוצאים ערימת זרדים קטנה בכניסה למרפסת. אתם לא חושדים בדבר ומסלקים בהינף יד את מעט הזרדים שהצטברו שם ופונים לעיסוקיכם. רק כאשר אתם רואים יונה מגרגרת והומה לכיוונכם אתם מבינים שלא היה מדובר בזרדים שנישאו לשם על ידי הרוח. כאן אתם עדיין אופטימיים ולא חושבים שתצטרכו להגיע למצב בו תזמינו גירוש יונים. הרי סילקתם את הקן.

חזרה כפולה

כמה ימים לאחר מכן תצאו למרפסת ותגלו בזווית אחרת ערימת זרדים גדולה בהרבה. כבר לא ניתן לחשוב שמדובר במקריות ואתם מבינים שהיונים החליטו להפוך את המקום למשכן קבע. האופטימיות כבר מתחילה לצאת לכם מהמפרשים ואתם מתחילים לשקול כיוונים שונים אבל עדיין לא התייאשתם לגמרי. אתם זורקים את הזרדים, נושאים תפילה קצרה ומחושבים לעצמכם על הכיוון של גירוש יונים במקרה הצורך.

ההזמנה

אתם יוצאים לשאוף אוויר צח ומגלים אימא יונה שומרת בקנאות על הביצים שלה. פה אתם מבינים סופית שאתם בבעיה שרק איש מקצוע יוכל לפתור. אתם פותחים את האינטרנט ומחפשים גירוש יונים באזור המגורים שלכם. כדאי לחפש מומחה בעל ניסיון שיפטור אתכם מהבעיה לטווח הארוך וכך יוכל לחסוך לכם גירושים חוזרים ונשנים של אותו זוג יונים קבוע.