מרחיק יונים

מרחיק יונים – מקצוע העתיד

מרחיק יונים הוא לרוב לא מקצוע אותו תבחר אימא טרייה עבור הילד שלה. סביר להניח שהיא תתלבט בין רופא לעורך דין ואלי אפילו רואה חשבון, אבל מרחיק יונים בהחלט לא מגיע לעשירייה הפותחת. למרות שהמקצוע נשמע מעט מוזר, מדובר על מקצוע מכובד אשר דואג לרווחתם של בני האדם ומעניק להם עזרה במקרה בו זקוקים לה. יונים רבות אינן מעוניינות להסתלק ממקום קינונן ללא מאבק, והזמנה פשוטה של מרחיק יונים חוסכת כאבי ראש וטרחה מיותרת שרובנו איננו זקוקים לה כלל. עם כל הכבוד לעורכי הדין ושאר המקצועות ברשימת האימהות, מרחיק יונים בהחלט יכול להפוך לאחד המקצועות המבוקשים, אם רק תכירו אותו טוב יותר.

מרחיק יונים – סודות המקצוע

פרנסה יציבה

אפילו שלרוב מרחיק יונים יעבוד כעצמאי, פרנסה מובטחת לו כמעט תמיד. כפי שניתן לראות בשמי הארץ ועל בניינים, רפתות וגגות רעפים היונים אינן נגמרות. הן ממשיכות להתרבות, ממשיכות לחיות בקרבת בני האדם ולבנות את הקנים שלהן היכן שהן חפצות. מרחיק יונים ממוצע מקבל עשרות שיחות ביום מאנשים שהגיעו מים עד נפש מבחינתם והם מעוניינים בסילוק היונים בכל מחיר.

עזרה לזולת

גם אם הדבר נשמע מעט מוזר, מרחיק יונים אכן עסוק בעזרה לכל מי שחפץ בכך. דמיינו לעצמכם מצב בו היונים והקן שלהם נשארים בקרבת הבית שלכם. לפני שתשימו לב אזור הבית יתמלא לכלוך מהפרשות היונים ומהזרדים מהם הן בונות את הקן. בני ביתכם ואתם עלולים להידבק במחלות עיניים, מחלות מעיים ואפילו קדחת הנילוס. גם לאחר נטישת הקן יכולות להגיע ממנו כיני יונים ולגרום לכם פריחה, אודם מקומי ואפילו אלרגיה קשה. אז איך אפשר להגיד שמרחיק יונים לא עוזר לזולת כאשר הוא מצליח למנוע ממנו את הסבל של כל התופעות הללו?

לוח זמנים גמיש

כמו כל עצמאי גם מרחיק יונים יכול לקבוע לעצמו את שעות הפעילות ומתן השירות. לכן הוא יכול להיות גמיש, לנסוע לאן שהוא רוצה בשעות שבהן הוא חפץ ולבצע את העבודה בזמן שבו הוא מקציב לכך. יכולת הגמישות מסייעת במיוחד במקרים בהם המרחיק כבר מקים משפחה וזמין לה כמעט בכל שעות היום.