סילוק יונים

סילוק יונים – ההחלטה הטובה ביותר

סילוק יונים אפשר לעשות במגוון דרכים וצורות. האפשרויות לכך הן רבות, אך הסיבה לכך לעיתים לא כל כך ברורה. אנשים רבים תוהים לעצמם למה לבצע סילוק יונים? הרי מדובר בסמל השלום והטוהר. יונים לבנות וצחות שבסך הכול מרחפות להן בשלווה ומשרות אווירה נעימה סביבן. המציאות קצת שונה מהתסריטים שיש לרובנו בראש. יונים מביאות בכנפיהם לא שלום, אלא לכלוך, מחלות, רעשים והטרדות בכל שעה בה הדבר נראה להן נכון.  אנשים נורמאליים לא מעוניינים להתמודד עם כל הצרות הללו ועל כן יבצעו סילוק יונים ברגע שהם יראו את גודל הבעיה. כיצד עושים זאת? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

סילוק יונים – צעד אחר צעד

הזמנת סילוק יונים

אנשים זקוקים להרחיק את היונים מהמרפסת שלהם מבינים שנפנוף בידיים קריאות קרב לא יועילו לאורך זמן. לאף אחד אין כוח לשבת ולעשות משמרות כדי להבריח את היונים מאדן החלון שלו. בדיוק בשביל מצב כזה קיימים מסלקי יונים מקצועיים. מסלקים אלו ניתן למצוא בכל אתר אינטרנט העוסק בנושאי הדברה, אך לא כל אחד מתאים למלאכה. סילוק יונים חשוב להזמין רק מומחים שהתמודדו בעבר עם הבעיה ויכולים להראות ולהדגים תוצאות חיוביות.

החלטה על אמצעי סילוק

סילוק יונים אפשרי בסגנונות שונים וכל אופציה היא טובה, תלוי בנסיבות ובמקום. האפשרויות העומדות לפני האדם הן: סלילים קפיציים, דוקרני יונים, דחלילים, הרחקה אלקטרונית ואמצעים נוספים שיבצעו את המלאכה. לפני שמחליטים על איזה כיוון של סילוק ללכת חשוב לבחון את תנאי השטח, מהיכן הגיעו היונים ולאיזו דרך סילוק תהיה את ההשפעה הטובה ביותר על היונים הפולשות.

התקנה ובחינת התוצאות

לאחר ההחלטה על אמצעי הסילוק כל שנותר לעשות הוא להתקין אותו ולהמתין לתוצאות. חלק מאמצעי הסילוק כגון סלילים ודוקרנים נותנים תוצאות מיידיות בשטח ואמורים לדווח על שיפור כיום לאחר ההתקנה. לאמצעים אלקטרוניים ייקח מעט יותר זמן להשפיע אך תוצאותיהם יהיו טובות באותה מידה. אמצעים ביתיים כמו דחלילים אינם בטוחים מבחינת תוצאות לאורך זמן ועל כן רוב מסלקי היונים לא יתקינו אותם.