רשתות יונים בצפון

רשתות יונים בצפון – הפתרון הסופי לבעיית היונים אצלכם בבית

אזור הצפון משופע בטבע וכמובן בבעלי כנף למיניהם, ובכלל זאת היונים אשר נמצאות בכל הארץ, אך גם באזור הצפון. היונים אוהבות להתמקם ולבנות את הקן שלהן בקרבת בתים, להיצמד למשטח נוח וחמים, אך זה בא כמובן על חשבון השקט שלכם בביתכם. הקן אף גורם ללכלוך ולפעמים גם לריח, ולכן מומלץ מאד להרחיק את היונים מאזור המגורים שלכם. האזורים הצמודים לבית בו היונים מחפשות להן מקום נוח הם אזורי מסתור הכביסה, מנוע המזגן שנמצא צמוד לקיר החיצוני של הבית, למחסן שלכם, על הגג, אפילו אם מדובר בגג רעפים.

איך מרחיקים יונים בצפון?

את היונים יש צורך להרחיק, אך לא לפגוע בהן, אסור להרוג יונים ולכן ההרחקה צריכה להיות מקצועית על מנת שהיונים לא ישובו בכל פעם אל האזור בו הן בנו את הקן. ישנם כאלה המתקינים דחליל באזור בו היונה החליטה להתמקם, אך זה יעזור לתקופה קצרה ביותר, היונה אמנם אוהבת את הטריטוריה שלה פנויה, אך היא תזהה במשך הזמן כי הדחליל לא יפגע בה והיא תחזור לבנות את הקן ולא תירתע. חשוב לבחור בבעל מקצוע מנוסה ואחראי המתקין רשתות יונים בצפון, על מנת שתקבלו אחריות לתקופה ארוכה יחסית, בממוצע של שנה.

כיצד מתקינים רשתות להרחקת יונים
לצורך התקנת רשתות יונים בצפון, עליכם להזמין בעל מקצוע. לא מומלץ כלל לעשות זאת לבד, מפני שהעבודה יכולה להיות לא מספיק טובה וגם לא תהיה לכם אחריות, אין לכם את הניסיון לכך ואז חבל על העבודה ועל הכסף. כמו כן, העבודה יכולה להיות מסוכנת, לפעמים יש צורך בסולם גבוה מאד, וישנם מקרים שצריך גם סנפלינג. לצורך כך חובה להיות בעל רישיון והסמכה.

סוגי רשתות להרחקת יונים בצפון
מתקיני רשתות יונים בצפון מציעים לכם שני סוגי רשתות, ישנה רשת פוליטילן שהיא חזקה במיוחד, מחזיקה מעמד בכל מזג אויר ולא נדרשת החלפה בתדירות גבוהה. הסוג השני הוא רשת שקופה, היא כמעט בלתי נראית וכך היא אסתטית יותר, אך פחות מחזיקה מעמד בשמש או בגשם וייתכן שתצטרכו להחליף אותה לעתים קרובות. התייעצו עם בעל מקצוע בתחום אשר יתאים לכם את הסוג הטוב ביותר עבורכם.