רשת יונים בקריות

רשת יונים בקריות – הפתרון המושלם להרחקת יונים פעם אחת ולתמיד

רשת יונים בקריות לצורך הרחקת יונים מביתכם, יש צורך בבעל מקצוע מומחה בתחום. חשוב שהעבודה לא תפגע פיזית ביונים, הרי אסור להרוג יונים, אלא רק להרחיק אותם מביתכם לטווח ארוך, על מנת שתחזרו לשגרת חיים שקטה ושלווה. לצורך כך מומלץ להתקין רשתות אשר ימנעו מהיונים להיצמד לביתכם ולבנות להן קן. היונים לרוב מוצאות את המשטחים הנוחים להן בקרבת בתים, למשל על מנוע המזגן הצמוד לקיר החיצוני של הבית, או במסתור כביסה, על הגג ואפילו אם זה גג רעפים. באם אתם גרים באזור הקריות, תוכלו לבצע רכישה של רשת יונים בקריות.

שיטות להרחקת יונים בקריות

ישנם סוגים שונים ומגוונים להרחקת יונים, כמו למשל קפיץ או מכשיר אלקטרוני, וכן דוקרנים שונים, כאשר הסוג הנפוץ הוא רשתות יונים. ישנן רשתות שקופות וישנן רשתות העשויות מחומר שנקרא פוליטילן. איש מקצוע המתקין רשת יונים בקריות יוכל להגיע לביתכם, לראות את המקום בו היונה בנתה את הקן שלה ולהתאים לכם את הסוג הרצוי.

סוגי רשתות יונים להרחקת יונים
רשתות פוליטילן הן רשתות חזקות מאד, עמידות מפני מזג האוויר, מהשמש או מהגשם. הרי היונים יכולות להגיע במהלך כל השנה, ולא רק בקיץ, למרות שנראה אותן לרוב בתקופת הקיץ. רשת שקופה היא יותר אסתטית, כמעט ולא רואים אותה, אך היא פחות עמידה בפני מזג האוויר וייתכן שתצטרכו להחליף אותה מדי פעם. כמובן שגם העלויות שונות, ותוכלו לבחור את הסוג המתאים לכם. חשוב לדעת שלמרות שהרשת תמנע את כניסתה של היונה, היא תנסה למצוא משטח אחר נוח בקרבת מקום ותיצמד לאחר מבתי השכנים.

אופן התקנת הרשתות
רשתות יונים הן פתרון יעיל מאד להרחקת יונים, הן בעצם מכסות את האזור בו היונה מתכוונת לבנות את הקן, ואינן חדירות. ההתקנה היא לפעמים יקרה, ותלויה גם במיקום שלה. לעתים יש צורך בסולם גבוה מאד, באם היונה נמצאת על הגג או אם הנכם גרים בקומה גבוהה. לפעמים יש צורך אפילו בסנפלינג. באם אתם גרים בבניין משותף בקריות, מומלץ להזמין התקנת רשת יונים בקריות ואז ימתחו רשתות בכל הבניין.