הרחקת יונים בחיפה

הרחקת יונים בחיפה עם אבי המדביר – הפתרון שלכם לבעיית היונים המטרידות

הרחקת יונים בחיפה כמו הרחקת יונים בצפון מביתכם היא משימה לא פשוטה, באם הנכם מעוניינים לחסוך בהוצאה כספית, תוכלו בתור התחלה להציב מעין דחליל כמו שנהגו פעם להציב בגינה. הדחליל ירתיע את היונה, אך לרוב היונה “עולה” על הטריק ומבינה שהוא לא יזיק לה ואז אין לה בעיה לבנות את הקן שלה ולקנן. בשלב זה תצטרכו להיעזר בבעל מקצוע בתחום.

בדרך כלל, באם הצלחתם להרחיק את היונים בצורה זו או אחרת, היונה תחפש לה מקום אחר נוח בקרבת מקום, ככל הנראה תעבור לשכנים, ואז אתם עדיין עלולים להרגיש אי נוחות בגלל הרעש והריח. אז אם אתם גרים בבניין כדאי שתשקלו לבצע פעולה של הרחקת יונים עבור כל הבניין, דרך ועד הבית או בשיתוף עם כל השכנים.

באם אתם גרים באזור הצפון תוכלו לבחור מומחה בתחום הרחקת יונים בחיפה אשר לו שיטות שונות ומגוונות להרחקת יונים לטווח הארוך. כמובן שיש סוגים זולים יותר ויקרים יותר, הכל תלוי בסוג ובצורת העבודה.

הרחקת יונים בחיפה

איך מרחיקים יונים לטווח ארוך

מומחה בתחום הרחקת יונים בחיפה יציע לכם מגוון סוגים להרחקת היונים מביתכם. החל מהסוג הזול של דוקרנים, דוקרני פלסטיק או דוקרנים מנירוסטה, ישנה כמובן שיטה של הרחקת יונים אלקטרונית באמצעות רעש שהמתקן מייצר. ישנו קפיץ להרחקת יונים אשר בכל פעם שהיונה מגיעה, הוא קופץ ומרחיק אותה.

ישנן כמובן רשתות, שקופות או מפוליטילן אשר מונעות מהיונים להתמקם במשטח. כאשר אתם מזמינים איש מקצוע של הרחקת יונים בחיפה, הזמינו אותו לביתכם על מנת שיתאים לכם את השיטה הטובה והיעילה ביותר עבורכם.

רישיון להרחקת יונים
מומחה בתחום הרחקת יונים בחיפה כמו אבי המדביר הרחקת יונים לא צריך להיות בעל רישיון מיוחד לכך, אך רצוי מאד שתקבלו אחריות על העבודה כמובן, על מנת שהתוצאה תחזיק מעמד זמן רב. כמו כן ישנם סוגים של הרחקת יונים המצריכים עבודה עם סולם גבוה מאד – כאשר הקן נמצא על הגג, או אם הנכם גרים בקומה גבוהה, ויש צורך לפעמים אפילו בסנפלינג, ובמקרה זה חובה שיהיה רישיון והסמכה ואפילו ניסיון. אבל הכי חשוב, אל תנסו לעשות זאת בעצמכם.