הרחקת יונים ביקנעם

הרחקת יונים ביקנעםהרחקת יונים ביקנעם

עיירת יקנעם ממוקמת באזור מלא טבע ולכן היונים אוהבות אותה. הרחקת יונים ביקנעם הפך לעניין חשוב בשנים אחרונות כי היונים הן לא רק ציפורים חביבות שכולנו אוהבים אלא גם מקור ללכלוך ומחלות. הן עפות כ-20 ק”מ ביום ומתגודדים במקומות שידידותיים להן, שם יכולות לבנות קן ולמצוא אוכל. כל מי שטייל בחו”ל בטוח ראה בערים הגדולות מאות יונים שמטיילות בכיכרים בלי שום דאגה, רגילות לטיירים, לא מפחדים להתקרב, אוכלות מהיד אפילו. אך חשוב לדעת שהן נשיאות ומעבירות מחלות לבעלי חיים וגם בני אדם. הרחקת יונים ביקנעם מיועדת לשמור על סביבה ירוקה ונקייה, לשמור על בריאות שלנו. כי היונים מפיצות מחלות רציניות כמו דלקות ריאות ומוח, סלמונלה, אורניתוזיס.

היונים מושכות מזיקים אחרים

בדרך כלל, היונים חיים בקבוצות גדולות. הן משאירות לשלשת בכל מקום, בכמויות נכבדות שמאד מפריעות לסביבה לא רק מבחינה אסתטית אלא גם מפני שמושכת מזיקים אחרים כמו יתושים, זבובים, חולדות ועכברים. עובדי המועצה שאחראיים על איכות הסביבה כנראה שמחפשים דרכים שונות כדי להצליח הרחקת יונים ביקנעם ובטוח שזאת משימה לא קלה.

אנחנו אוהבים את הציפורים ולא רוצים לפגוע בהן. אך מה קורה כשהן מתאקלמות בקרבת הבית שלכם? אף אחד לא מוכן להתמלא בכינים או פרעושים, לראות בבוקר שהרכב מלוכלך בלשלשת של היונים, שדרך הגב, בגלל החומציות, משאירה כתמים על הצבע שלא ניתן להרחיק.

“אבי המדביר” פוטר כל בעיה

כל מי שמעוניין לעשות הרחקת יונים ביקנעם מוזמן להתקשר כמה שיותר מהר אלינו, ל”אבי המדביר”. יש לנו כל המידע והאמצעים כדי לבצע הרחקת יונים ביקנעם בהצלחה.

בטוח שיש אנשים שמנסים לחסוך ולהרחיק את היונים בכוחות עצמם, להשתמש בדרכים זולות יותר כמו לפזר רעל לדוגמא. ב”אבי המדביר” לא הורגים את הציפורים אלא רק גורמים להן לעבור לאזור אחר, רחוק מהבית שלכם. יש לנו אנשים מקצועיים שיודעים לעשות עבודה טובה, משתמשים בשיטות אקולוגיות מאושרות, נותנים אחראיות לתקופה ארוכה. וכולם מרוצים, הסביבה נשארת ירוקה ונקייה, בלי ריח של לשלשת,  או כתמים בכל מקום, או כינים שיכולים להגיע לבית. בשבילנו, הרחקת יונים ביקנעם  זו המקצוע שלנו ואנחנו יכולים להציע לכם מגוון פתרונות במחירים כדאים.