הרחקת יונים בכרכור

הרחקת יונים בכרכורהרחקת יונים בכרכור

בזמן אחרון, הרחקת יונים בכרכור בהחלט אפשרית אם מתייעצים או מזמינים אנשי מקצוע כמו שלנו, ב”אבי המדביר”. אומנם הם ציפורים שנראות חמודות, הילדים אוהבים אותם והם גם סמל שלום, היונים יכולות לתפוס מקום מכובד ברשימת המזיקים לבית ולסביבה. הם יכולים לגרום להמון בעיות לא נעימות, כמו לכלוך בגינה, על הרכב, אם לא מנקים מהר ובזמן, יכול להשאיר כתמים על כל מה שהצרכים שלהם פוגעים בו, על המרפסת, גג, מדרכה. הרחקת יונים הכרכור היא לא פעולה נגד הציפורים, השיטות שלנו לא  פוגעות בהם, אלא רק מכוונת לייצר סביבה יותר נקייה ונוחה למתגוררים באזור. אם היונים מבקרים אותנו לעיתים רחוקות, אנחנו אפילו יכולים ליהנות מזה, במיוחד הילדים, שממש שמחים לאכיל אותן, לרוץ אחריהן.

בעיה של היגיינה

אבל אולי חשבתם מה קורה כשהיונים מתחילות לחפש מקלט, לבנות קן בקרבת הבית שלכם? מי שהתמודד עם נוכחותן המתמשכת, יכול לספר לכם כמה בעיות, איזה נזק הן יכולות לגרום. כנראה שהסיבה הראשונה שמישהו יזמין הרחקת יונים בכרכור היא כמות הלכלוך שהן משאירות מאחוריהן. זה לא רק מראה לא נעים אלא גם בעיה של היגיינה. אם הם מצליחות לבנות קן צמוד לבית, האסתטיקה כבר בעיה משנית. הבעיה העיקרית היא שכבר יש להם כל התנאים כדי להתרבות והכמויות לכלוך וכינים יגיעו לרמות בלתי נסבלות. עם כל האהבה לטבע וציפורים, כל זה יכול להפריע מאד. כי ביחד עם היונים, באים עוד מזיקים, כמו זבובים, כינים, עכברים ועוד, שיכולים לגרום למחלות.

סביבה נקייה או יונים?

הרחקת יונים בכרכור היא לא פינוק אלא צורך אמיתי לכל מי שמעוניין לגור בסביבה נקייה ובריאה. “אבי המדביר” מציעה המון פתרונות ידידותיים לסביבה, בלי חלילה לפגוע בציפורים. יש לנו אנשי מקצוע מלאי ניסיון שיודעים לטפל מהר בכל בעיה. הציוד שלנו עומד בכל הדרישות של התקנים בארץ ובעולם. המחירים הם נוחים, מתאימים לכל כיס. ובנוסף, מי שמזמין הרחקת יונים בכרכור נהנה מאחראיות לתקופה סבירה, שמצדיקה עוד יותר את כל ההשקעה. אם אתם רוצים גינות נקיות, בלי סכנה של לשלשת יונים וכינים, אל תהססו להתקשר לטלפון של “אבי המדביר”. אחד מהמומחים שלנו  ידאג מהר לכל בעיה, ימליץ לכם את השיטה שהכי מתאימה לכם, בלי לפגוע בציפורים הנחמדות.