הרחקת יונים בעפולה

הרחקת יונים בעפולההרחקת יונים בעפולה

בשנים אחרונות, הרחקת יונים בעפולה הפכה לנושא רציני עבור התושבים וכנראה גם עבור המועצה. היונים יכולים להיות אטרקציה אמיתית כמרכז העיר או כל מיני מקומות ציבוריים אחרים, אפשר לפגוש אותן בכל עיר גדולה, אך אם מסתכלים יותר לעומק על מה ציפורים אלה עושות לסביבה, רואים שהן מזיקות באופן משמעותי. היונים לא רק שמשאירות לכלוך לא נעים, הן מקור דלקות, נשאיות של מחלות רציניות שיכולות לעבור בקלות לבעלי חיים כולל האדם.
הרחקת יונים בעפולה לא מתכוונת לפגוע חלילה בציפורים החביבות אלא רק לגרום להן להחליף את המקום התגודדות, עדיף כמה שיותר רחוק מהבית שכם וכדי לשמור על סביבה נקייה ובריאה.

ב”אבי המדביר” שומרים על איכות הסביבה

לא רק בפעם אחת כנראה שנהניתם לראות בפארק או בכיכר קבוצה גדולה של יונים חמודות ותמימות שעומדות על מדרכה, פסלים, מתקרבות בלי פחד לקיוסקים, מסעדות, אנשים שיושבים על ספסל ומוכנים לחלק את כריך ביחד איתם. הרחקת יונים בעפולה אולי לא מוצאת חן בעיניהם לילדים, שאוהבים לרוץ ביניהן, לאכיל אותן או אפילו לנסות לתפוס אחת כדי ללטף אותה. חשוב לדעת שזה יכול להיות מסוכן לבריאות. ליונים יש מלא כינים, פרעושים, הן נשאי מחלות רציניות כמו סלמונלה, דלקת כרום המוח או דלקת ריאות. והן משאירות לשלשת בכל מקום, בכמויות נכבדות, שמושכות מזיקים אחרים, כמו זבובים, יתושים, חולדות ועוד. אז ברור שעדיף לשמור מרחק מהן ולחשוב ברצינות על הרחקת יונים בעפולה.

היונים מסתגלות לכל מקום

אם יש לכם בית פרטי, פנטהאוס או דירה עם מרפסת, יש מצב שהיונים יבחרו את הבית שלכם כמקום מגורים וינסו לבנות קן על הגג, עליית הגג, מרפסת, עץ בחצר שמציע את כל התנאים. קן אחד יכול למשוך גם יונים אחרות. וגם כדאי לקחת בחשבון שהגוזלים, כשהם גדלים, חוזרים הדרך כלל “הביתה” ביחד עם חברים חדשים. אנחנו, ב”אבי המדביר” מצליחים לבצע הרחקת יונים בעפולה בלי לפגוע בציפורים. יש לנו ידע, אצלנו עובדים אנשים מקצועיים שאוהבים טבע ובעלי חיים. לא צריך לדאוג שאם עושים הרחקת יונים בעפולה, זה יהרוס את האיזון האקולוגי של הסביבה. היונים פשוט יתאקלמו במקום אחר.