הרחקת יונים בשלומי

הרחקת יונים בשלומיהרחקת יונים בשלומי

למרות שהיונים הן ציפורים שנראות ידידותיות ולא מזיקות, האמת היא בפועל אחרת ולכן כדאי לחשוב ברצינות על הרחקת יונים בשלומי, ישוב ירוק שבטוח מושך כמו מגנט את הציפורים. היונים שעליהן למדנו בילדות שהן סמל שלום, יכולים להטריד וללכלך באופן בלתי נסבל אם הן בחרו את הבית שלכם כמקלט וגם הספיקו לבנות קן. מובן מאליו שפעולת הרחקת יונים בשלומי היא לא פינוק אלא צורך כדי לשמור על בית וסביבה נקיים וכדי לא להיחשף למחלות שהיונים נשיאות ומפיצות אותן. מרבית המחלות, שיכולות להיות רציניות ביותר, כמו דלקת ריאות, דלקת כרום המוח, סלמונלה, מופצות דרך לשלשת של היונים. לכן, גם מומלץ להסביר לילדים שבסך הכל היונים הן לא כל כך סימפאטיות כמו שהן נראות ושכדאי לשמור מרחק מהן.

היונים – חמודות אבל מסוכנות

בדרך כלל, היונים מעדיפות להתגודד בקבוצות גדולות ולכן כדאי לקחת בחשבון הרחקת יונים בשלומי. אפשר לראות את היונים בכל מקום,  בכיכר ופארקים, גינות ציבוריים, גינות שעשועים של הילדים. שם הן מוצאות אנשים נחמדים, במיוחד ילדים שנהנים לראות, לאכיל אותן, לרדוף אחריהן. אם עובדי העירייה מעוניינים לשמור על סביבה נקייה ובריאה לתושבים, הם יכולים לחשוב גם על הרחקת יונים בשלומי ולנקות את הישוב מכל הפסולת שהן משאירות אחריהן. מצד שני, יונים בבית זה הרבה יותר מטריד מאשר ספסל מלוכלך בגן ציבורי. ברור שלמרות כל הנזק שהן מביאות לבית שלכם, אתם בטוח לא רוצים לפגוע בציפורים החבריות.

ב”אבי המדביר” משתמשים בשיטות אקולוגיות

אצלנו ב”אבי המדביר” תוכלו למצוא פתרון לכל בעיה. יש לנו אנשים מקצועיים, בעלי ניסיון רב, שמשתמשים במגוון שיטות “ירוקות” שלא פוגעות בכלל ביונים, הכול כדי לשמור על בית וחצר נקי, בלי לשלשת, כינים או פרעושים שבאים ביחד עם היונים. לפני כל החלטה לבצע הרחקת יונים בשלומי, תתייעצו איתנו. ב”אבי המדביר” עובדים אנשים נהדרים שאוהבים טבע ובעלי חיים וגם יודעים לעשות עבודה טובה. ובנוסף תיהנו מאחראיות מקיפה. לא לשכוח שאם אתם לא מטפלים בזה, הבעיה לא נפטרת לבד. היונים מתרבות מהר ובדרך כלל הגוזלים חוזרים “הביתה”. ומהר מאד הן חושבות שהבית שלך הוא גם שלהן ומתנהגות בהתאם. אם מחליטים על הרחקת יונים בשלומי, אנחנו ב”אבי המדביר” מספקים פתרון ראוי לכל בעיה, מבצעים את העבודה ואתם יכולים לנשום לרווחה.