רשת ליונים במעלות

רשת ליונים במעלותרשת ליונים במעלות

אם שקלתם להרכיב רשת ליונים במעלות כנראה שנתקלתם כבר בנזק שציפור חביבה וידידותית זאת מביאה איתה. למרות האסוציאציה ליונה כסמל שלווה, שלום ותקווה, ציפור חברותית זאת שכל כך התרגלנו לראות בסביבותינו, התרגלה כמובן אלינו עד כדי כך שהתחילה לבנות קו בתוך הבתים שלנו. אם לא הייתה מקור להמון בעיות היה יכול להיות אפילו נחמד, ללא צורך לבנות רשת ליונים במעלות. אבל יש המון בעיות שקשורות בהימצאות יונים והקנים שלהן בסביבותינו!  היונים הן נשאיות של מחלות כמו סלמונלה ודלקת ריאות ולכן כמה שילדים אוהבים לרדוף אחריהן ואולי ללטף אותן בפארקים ובגינות, עדיף להימנע ממגע עם הציפורים, שבנוסף גם מביאות אחריהן מזיקים רבים כמו זבובים שנמשכים ללשלשת, או כינים, עכברים ועוד.

שמירה על ביתכם והסביבה

ב”אבי המדביר” אנחנו אוהבים את הסביבה ועובדים עם אנשי המקצוע הכי מעודכנים בשיטות חדשניות בשביל לא רק להרחיק את הציפור הידידותית והחביבה אך מזיקה אלא גם לשמור על איכות הסביבה ועל הציפור וגם על האסתטיקה הסביבתית. השיטות שלנו, שכוללות גם הרכבת רשת ליונים במעלות, לא פוגעות באיזון האקולוגי או ביונים! אנחנו משתמשים בשיטות שפשוט מעודדות את היונים למצוא בית אחר בלי לפגוע בחייהן. אנחנו מבינים שכל מקרה צריך התייחסות מיוחדת ופתרון מיוחד בשבילו וכן אצלנו יש מגוון רשתות לפי צורך והתאמה לסביבה ולצרכיכם. היועצים שלנו יודעים לתת מענה ספציפי לכל מקרה והמלצות בהתאמה אישית. הרכבת רשת יונים במעלות זה רק דוגמא אחד. בין אם מה שחשוב לכם הוא אסתטיקה, או עמידות הרשת, או שהשיטה תהיה כמה שיותר בהרמוניה עם הסביבה.

למה צריך עזרה מקצועית?

ציפורים חמודות וידידותיות אלו בדרך כלל מעדיפות מקומות גבוהים ופחות נגישים, כמו קורות עליות גג, קצוות גג, גגות של מרפסות, ועוד. אצלנו ב”אבי המדביר” יש ציוד מקצועי שמאפשר להגיע למקומות האלו בלי סכנת נפילות ופציעות שכן זה גם מאוד חשוב לקחת בחשבון! אם אתם בוחרים להרכיב רשת ליונים במעלות, הביטחון שלכם בא קודם, כמובן! אנחנו מספקים גם חומרי מגן ממחלות שהציפורים נושאות. כדאי לכם מאד לתת לבעלי