הרחקת יונים באור עקיבא

הרחקת יונים באור עקיבאהרחקת יונים באור עקיבא

כולנו אוהבים את היונים. אך עדיין יש המון אנשים שמעדיפים הרחקת יונים באור עקיבא כדי למנוע נזקים לא קטנים שהם מביאים לבית ולסביבה. כשהיינו ילדים קטנים, למדנו שהיונים הם ציפורים מגניבות וחכמות, סמל השלום בכל הזמנים. בעבר היו משתמשים בהם כדי למסור הודעות ומסרים. אך רק מי שהתמודד עם נוכחותם עלית הגג, בגינה או קרבת הדירה עם מרפסת יודע היטב שזה לא פשוט וכדאי מאד להזמין איש מקצוע, כמו שיש לנו ב”אבי המדביר” כד לבצע הרחקת יונים באור עקיבא. למרות כל היופי, היונים מאד מלוכלכות, משאירות מאחוריהן פסולת חומצתית שפוגעת בצבע של הרכב, קירות הבית, גג, ומה לא. ובנוסף מושכת זבובים רבים וברור שמבחינה אסתטית, המקום נראה מכוער ולא נעים לחיות בו.

ציפורים חמודות אך מלוכלכות

חשוב לדעת שהיונים מסתגלות מהר מאד לתנאי בסביבה ואם הם מוצאות אזור ידידותי כמו הבית או המרפסת שלכם, הם יכולות לבנות קן בימים ספורים. יש מצב שהעירייה פחות דואגת לבצע הרחקת יונים באור עקיבא ולכן האחראיות לסביבה נקייה שבה אתם גרים היא שלכם. אם יש לכם בית פרטי עם גינה או דירה עם מרפסת, כדאי לבדוק באופן סדיר אם אין קן בעליית הגג, בפינות של המרפסת או בכל מקום שאתם רואים שהיונים מתקרבות אליו. אומנם נהנים לראות יונים בפארק או כיכר, לראות את הילדים רודפים אחריהן ומאכילים אותן עם במבה או גרעינים, כשהם מתקרבות אל הבית שלנו, הם מביאות ביחד איתן לכלוך ומזיקים אחרים כמו כינים ופרעושים.

אפשר להיפתר בלי לפגוע ביונים

מי שחושב על הרחקת יונים באור עקיבא לא צריך לדאוג שהציפורים יכולות להיפגע. אצלנו ב”אבי המדביר” יש שיטות ופתרונות מועילות ואקולוגיות, שמתאימות לכל מבנה, אזור וכיס. ישנם אנשים שמנסים להסתדר לבד, מעמידים דחליל בגינה או משתמשים בחומרים, ג’ל, חיישנים להרחקת יונים באור עקיבא. קודם כל, אולי לא הכל עובד לפי הפרסומת של המוצר או יכולות להיות תופעות ליווי שיכולות חלילה להרוג את הציפורים. ואם הקן נבנה בגובה? צריך ציוד ואנשים מקצועיים שיכולים לבצע בהצלחה ובלי סיכון את העבודה  של הרחקת יונים באור עקיבא. “אבי המדביר” מציע פתרונות ירוקים, ידידותיים לסביבה ולציפורים לכל בעיה שיש לכם עם היונים.