הרחקת יונים מגגות רעפים

אבי המדביר מומחה בטיפול והרחקת יונים מגגות רעפים

אבי המדביר מתמחה בתחום הרחקת יונים מגגות רעפים בצפון. ביצוע עבודות הרחקת יונים בצפון נעשית באופן כזה שיבטיח כי בעיית היונים תיפתר אחת ולתמיד. אבי המדביר משתמש בכלים המתקדמים ביותר עבור הרחקת יונים ובניהם רשתות נגד יונים, דוקרנים מנירוסטה ועוד.

סילוק יונים ע”י הרחקת מקצועית

הרחקה וסילוק יונים אפשרי בסגנונות שונים וכל אופציה היא טובה, תלוי בנסיבות ובמקום. האפשרויות העומדות לפני האדם הן: סלילים קפיציים, דוקרני יונים, דחלילים, הרחקה אלקטרונית ואמצעים נוספים שיבצעו את המלאכה. לפני שמחליטים על איזה כיוון של סילוק ללכת חשוב לבחון את תנאי השטח, מהיכן הגיעו היונים ולאיזו דרך סילוק תהיה את ההשפעה הטובה ביותר על היונים הפולשות.

הרחקת יונים מגגות רעפים בצפון
הרחקת יונים מגגות רעפים היא עניין היגייני ומלבד זה גם עניין של ערך מוסף. כאשר אנחנו רוצים למכור את לשכור את הבית שלנו אנחנו חייבים שהוא יהיה נקי מכל מזיק ומפגע. הרחקת היונים מגגות רעפים בנכס שלנו תעזור לנו להעלות ולשמר את הערך הכספי שלו באופן משמעותי. חשוב שנקפיד שההרחקה של היונים בצפון לא תהיה חד פעמית ושהיונים לא יחזרו לשם. עבודה זו תבטיח ככל האפשר כי היונים לא יחזרו תוך פרק זמן בחזרה לבית שלנו. ככל שהנכס שלנו יהיה נקי יותר ממטרד היונים כך יהיה לנו קל יותר להשכיר או למכור אותו.