להרחקת יונים תיקח רק מקצוען

להרחקת יונים תיקח רק מקצוען אבי המדביר הרחקות יונים

הרבה פעמים היונים מוצאות את מקומן על אדן החלון ומשתקעות שם. היונים מחפשות משטח יציב וישר שיהיה להן בו נוח, וברגע שהן מוצאות מקום כזה, הן מתבייתות עליו. דבר זה אינו נעים כלל לבני הבית ולכן קיימות שיטות שונות להרחקת יונים. אחת השיטות היא דוקרנים ליונים. אבי המדביר ממליץ להשתמש בדוקרנים ליונים במצבים מסוימים עליהם נפרט בהמשך המאמר.

האמצעים להרחקת יונים – אמצעים בטוחים ואקולוגים
אחד האמצעים המוצלחים ביותר לביצוע הרחקת יונים לצמיתות הם הדוקרנים הללו. את הדוקרנים יכול להתקין מדביר מומחה והם מתאימים לכל משטח אותו אתם חפצים להדביר. לא משנה אם מדובר באדן החלון, גג הבית או המרזב הדוקרנים יתאימו כמו כפפה ליד. פעולת הדוקרנים מסבה ליונים אי נוחות בעת הניסיונות לנחיתה במשטח וכך בעצם לא מאפשרת להם לשהות באזור. כל עוד הדוקרנים ניצבים מורמים אתם יכולים להיות בטוחים שביצעתם הרחקת יונים לצמיתות וללא חשש.

יונים מעבירות מחלות – הפתרון נמצא בידיים שלכם!
במקרה ויונה חולה נוגעת בחפץ כלשהו היא עלולה להעביר אליו את החיידקים. אם אדם בריא יגע באותו חפץ לאחר העברת החיידקים סיכוייו להידבק במחלה אותה העבירה היונה גבוהים מאוד. על כן חשוב לוודא כי במקרה ויש יונים מחוץ לביתכם לא להושיט ידיים החוצה שלא במקרה הצורך. יש לבצע הרחקת יונים ורק לאחר ניקיון יסודי של האזור יש להתייחס אליו שוב כנקי מחיידקים.