דוקרנים ליונים

דוקרנים ליונים – הפתרון המושלם להרחקת יונים בצפון

דוקרנים ליונים הם אחד האמצעים הטובים ביותר להרחקת יונים שקיימים בשוק. בשוק ההדברות המודרני כל שנה מתגלים חידושים והתפתחויות שמחייבים את המדבירים להישאר עם היד על הדופק. ריסוס מסוג אחר, תו תקן שונה ולפעמים אפילו חרקים חדשים שיש להתמודד איתם.

למרות החידושים ישנם אמצעים שפשוט לא עוברים מהעולם והם נשארים יעילים לאורך ימים ושנים. אחד האמצעים הבולטים מסוג זה הם דוקרנים ליונים. אף שלכאורה אין בהם שום דבר אלקטרוני או חדשני, דוקרנים ליונים הם עדיין אחד המוצרים המוזמנים ביותר בתחום. כדי להבין מה הסוד שלהם ניסינו להביא כמה מהיתרונות שלהם.

כל הייתרונותת של דוקרנים נגד יונים בצפון – שאלות ותשובות

העלאת ערך הדירות
תוספות לבניין כגון מזגנים וחבלי כביסה מכערות אותו והופכות אותו לפחות אטרקטיבי עבור קונים. לאחר סקרים רבים שנערכו בקרב קוני דירות פוטנציאליים התגלה כי תוספת של דוקרנים ליונים לבניין לא מרתיעה את הקונים ואפילו להפך.

מסתבר שהקונים רואים את הדוקרנים ומתלהבים מהעובדה שהבניין משקיע בניקיון ובהיגיינה המתבטאים בהרחקת יונים. התלהבות זו מתבטאת ברצון לקנות דירה בבניין וכך ערך הדירות בו עולה ונחשב גבוה יחסית לאזור בו הוא נמצא.

אסתטיקה
מעצבים רבים טוענים כי דוקרנים ליונים הם תוספת נפלאה עבור כל בניין. הדוקרנים מעוצבים בצורה הגורמת להרגשה של ימי הביניים ומשרים אווירה של טירות וצריחים בראש הבניין. כך יוצא שתוספת שנועדה להגן מפני היונים המלכלכות אף הופכת את הבניין ליפה ומושקע יותר משאר הבניינים שנמצאים בסביבתו.

פתרון בטוח
בניגוד לאמצעי הרחקה אחרים, דוקרנים נגד יונים הם הימור בטוח. הדוקרנים עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר ויונים שרואות אותם מתרחקות במהירות. אלו מהן שעדיין מנסות את מזלן ולנחות על המשטח בו הם מותקנים נתקלות בהתנגדות מצד הדוקרנים ונאלצות לשוב לאחור ולהיעלם מהאזור.

מחיר
מחירם של הדוקרנים ביחסית למחיר המצוי בשוק הרחקת היונים לא נחשב גבוה במיוחד, וכל אדם מהישוב יכול לעמוד בו. מחיר הדוקרנים משתנה בהתאם לקושי ההתקנה, החומר ממנו עשויים הדוקרנים וגודל השטח אותו הם אמורים לכסות לאחר ההתקנה.