הדברת יונים או הרחקת יונים

הדברת יונים או הרחקת יונים – זו השאלה

הדברת יונים או הרחקת יונים זוהי סוגיה אותה העלו במדינת ישראל בכנסת המחוקקת. היו שתמכו בהרחקת יונים בלבד וטענו כי הדברה אינה מוסרית ופוגעת ביונים שהן יצורים חיים ולא ראוי להורגן.

מהצד השני עמדו התומכים וטענו שהדברת יונים אמנם תפגע ביונים אך זוהי המטרה. היונים צריכות להתרחק ממגורי האדם וכך לא להיפגע. לכן נותרה השאלה של הדברת יונים או הרחקת יונים על השולחן לאורך זמן עד שנחקק החוק האוסר על הדברת יונים בישראל באופן גורף.

למרות האיסור עדיין ניתן למצוא מדי פעם באינטרנט מאמרים על הדברת יונים. הדבר מתאפשר מאחר וכיום הדברת יוניים לצד הרחקת יונים הן אותו מושג בדיוק. אם תגיעו למצב בו תחפשו דרך להרחיק את היונים מהבית שלכם, אין כל הבדל אם תכתבו במנוע החיפוש הדברת יונים או הרחקת יונים, התוצאות יהיו זהות מבחינת החברות ומבצעי ההרחקות למיניהם.

הדברת יונים או הרחקת יונים בצפון

הדברה והרחקת יונים – הפרטים שחשוב לדעת

כשתחליטו להזמין הדברת יונים או הרחקת יונים, לא חשובה ההגדרה שבה תבחרו, כדאי לדעת שיש סוגים רבים של הרחקות אותן ניתן לבצע. המגוון נמצא בכל חברת הדברה בה תחליטו לחפש.

הפתרונות הם החל מסלילים קפיציים, המשך בדוקרנים נגד יונים וכלה בחברות המייצרות דחלילים, כולם רוצים להציע לכם פתרון לבעיה בה נתקלתם. חשוב לוודא היטב שהחברה עוסקת בנושא במקצועיות כבר במשך תקופה ואינה חסרת ניסיון וידע בנושא.

השפעה חיצונית של הרחקת יונים בצפון

הדברת יונים או הרחקת יונים עלולות להשפיע מבחינה חיצונית על המבנה בו מחליטים לבצע אותן. שיטות כגון דוקרנים ורשתות ניתן לראות על גג המבנה וכך המראה הכללי שלו עלול להשתנות.

כאשר מדובר על בניין רגיל באמצע העיר לרוב זו לא תהיה בעיה, אך אם המקרה הוא בבניין משוחזר בשכונת נווה צדק או בית מעוצב באזור הכפרי בהחלט יש מקום לשקול דרכי הרחקה שאינן פוגעות במראה הכללי ומשאירות את הבית במראהו הקודם.

סלילים קפיציים לעומת זאת, קשה לראות בעין לא מקצועית כך שבתים מסוג זה יעדיפו את שיטת הרשתות לביצוע ההרחקה בשטחן.